Iul 12, 2016

Diferența de preț este datorată Brand-ului. Sau nu?

Diferența de preț dintre produse din aceeași categorie de utilizare și cu producători diferiți este datorată Brand-ului. Produsele sunt toate la fel de bune, doar că unele sunt mai scumpe doar pentru că sunt de Brand. _____ Poezia de mai sus a fost repetată obsesiv de foarte mulți agenți și consultanți de […]
Iun 23, 2016
leonardo di caprio no oscar

Uneori PR-ul este doar PR

Ar fi aproape imposibil, pentru orice specialist de Advertising, PR ori Marketing, să nu observe că toată emulația creată în jurul participării naționalei României de fotbal la Euro 2016, a fost doar PR. PR și nimic mai mult. Și a fost PR reușit, nimic de comentat. Mai mult de atât, […]
Mai 27, 2016
google adwords logo

Reclamă pe Google Adwords, câteva observații.

Pe scurt, voi enumera câteva observații referitoare la reclama pe Google Adwords. Asta nu pentru că sunt unul dintre cei care consideră că greșelile sunt de neiertat, ci pentru că am observat că mulți specialiști PPC insistă să greșească și mai mult de atât, își conving și clienții ori șefii […]
Mai 25, 2016
Google Adwords

Câteva statistici și noutăți de la Google Adwords

În cadrul Performance Summit de ieri, Google a făcut publice o serie de informații care, pe de-o parte, au subliniat importanța Adwords pentru business dar și pentru economiile țărilor unde serviciul a devenit popular și, pe de altă parte, au arătat direcția către care se îndreaptă Google Adwords. Statistici Google […]