Pentru 2015 Google pregăteşte o serie de îmbunătăţiri la nivel de mediu şi locaţie de desfăşurare a campaniilor de marketing online. Prima dintre aceste schimbări este alocarea unui nou format de reclame pentru mediul Mobile, dedicat reţelei GSN, format de reclame ce va permite o mai bună cale spre conversie la nivel de business local.

În noul format de reclame, la care fac referire, se observă o subtilă dar esenţială adăugare a unui buton de „Get Directions”, modificare ce va permite o cale spre conversie mai uşoară. Testele observate au fost vizibile pe reclame ale dealerilor auto, în Google Search. O modificare în acelaşi sens vor suporta şi reclamele afişate în Desktop şi Laptop. Schimbarea era una aşteptată pentru că la acest capitol reclamele dar şi rezultatele SERP erau destul de sterile în content, aşa cum erau afişate.

dealer-listing-ads

O altă noutate este reprezentată de reclame în Google Plus, pe paginile brandurilor prezente dar şi pe rezultate în search ce au interogare specifică numele brandului (Business Verified pe G+). Un gen de reclame ceva mai special, în sensul că vor fi complet diferite ca format, totul depinzând de tipul de business. Dacă businessul este unul local, gen hotel, atunci reclama va aduce o cale de conversie pentru rezervări. s.a.m.d.

Totodată, se observă o uşoară tendinţă de a separa paginile de brand pe G+. Pe de-o parte vor rămâne paginile de brand care nu au locaţii fizice de interes pentru utilizatori (magazine online, în special) iar pe de altă vor fi business-urile care au una sau mai multe locaţii fizice de interes pentru utilizatori (hoteluri, restaurante, dealeri auto etc).