Lupta din campania electorală, între grupările politice ce se lupta pentru Preşedenţia României, tinde să ajungă la un nivel care până în prezent nu a fost cunoscut de români (în marea lor majoritate).

Mă refer la folosirea mediului online pentru denigrarea şi defăimarea persoanelor publice, prin mesaje sponsorizate, postate in platforme de advertising.

Iar în această luptă politică, Facebook şi Google ar trebui să fie, cel puţin, atenţi la ce reclame acceptă să fie distribuite în fiecare dintre platforme.

Spre exemplu, nu înţeleg raţiunea pe care au avut-o specialiştii Google Adwords când au acceptat să ruleze în GDN (Google Display Network) o reclamă care în mod clar denigrează imaginea unei persoane publice.

Astfel de reclame, ca cea din imaginile de mai jos, încalcă regulile Google Adwords şi totuşi cineva, din specialiştii ce verifică reclamele în Adwords, a acceptat-o.

Şi nu, astfel de mesaje, inclusiv site-ul spre care acestea ţintesc (klaus-iohannis.ro), nu sunt opera unui „pierde vară” prin online. Astea sunt acţiuni susţinute de persoane ce-şi permit să investească sume destul de mari de bani în SEM şi SMM.

*nota:-reclama a fost observată pe site-ul gsp.ro, insă consider irelevant

gsp