Google, Youtube, teste, functii si design nou pentru ambele.

Pentru Google dar mai ales pentru Youtube, aceasta perioada este una a testelor intensificate premergatoare implementarii unui design nou dar si a unor functii noi.

In ceea ce priveste testele la finalul carora Youtube ar urma sa aiba un design nou sunt putine de spus (pentru ca nu se stiu prea multe), insa pentru ca per total, noua interfata a Youtube va fi simplificata si mult curatita fata de cea prezenta. Plus ca exista promisiunea unor functii noi.

Clipul urmator arata cam cum ar urma sa fie viitorul design nou al Youtube:

In ceea ce priveste testele de pe Google Search, cateva lucruri sunt destul de clare pentru modul cum vor fi afisate rezultatele in SERP. Astfel, se merita mentionate urmatoarele:

numarul de rezultate returnate pentru interogarea impusa, in Google SERP, va fi ascuns, astfel ca utilizatorii Google nu vor mai sti cate rezultate sunt cu exactitate returnate pentru un anumit cuvant cheie (sau fraza cheie) dar evident, desi Google va ascunde aceste informatii pentru a mai taia din elanul specialistilor SEO, totusi numarul de rezultate va putea fi in continuare aflat (matematica simpla, nr pagini * nr rezultate pe pagina)

-rezultatele din Google SERP vor fi insotite si de numele site-ului plus adresa url a domeniului siteului (gen: Balantza – balantza.com), aceasta informatie urmand a fi trecuta sub fiecare titlu de pagina aparut in SERP, ceea ce pana acum nu era posibil, pe Google SERP aparand doar adresa url a paginii. Aceasta modificare creste si mai mult importanta folosirii de date structurate pe site-uri.

reclamele afisate in Google SERP vor fi subliniate cu o casuta mica, de culoare galbena, ce va purta inscriptia ”AD”

anumite rezultate din Google SERP vor fi integrate cu Wikipedia, astfel ca in functie de topic si interogare, daca va exista corelarea corecta, rezultatele din SERP vor avea afisate sub titlul paginii si un text de culoare gri ce va prezenta un snapshot  si link spre pagina aferenta de pe Wikipedia. Glumind putin, e bine ca in sfarsit Google ”recunoaste” faptul ca favorizeaza Wikipedia, pentru ca pana acum se fereau de un raspuns clar, desi era evident pentru toata lumea ca ”enciclopedia online” beneficiaza de tratament preferential.

Cam acestea ar fi cele mai importante modificari, la finalul carora Google SERP va avea un design nou. Nu se stie inca data exacta cand vor fi implementate, cert este ca se lucreaza de zor. 🙂

*sursa