Feb 24, 2016

Puțin despre Brand Management, în România

Despre Brand Management, în România, se vorbește cu aceeași dezinvolutură cu care adolescenții vorbesc despre mașinile de raliu. Mașini care sunt apreciate, dorite, preferate, dar pe care puțini înțeleg ce este necesar pentru a le construi. Am mai zis chestia asta. Românii la capitolul Branding sunt încă la gradiniță. Chiar […]
Ian 23, 2016

Românilor le place să fie păcăliți!

Sau, altfel zis, hai să explicăm puțin pseudo-scandalul diferențelor de prețuri ale acelorași produse, aparținând acelorași brandu-uri, dar în țări diferite. Un articol de pe un blog/publicație numită Cavaleria, invocă și chiar acuză direct anumite brand-uri gen Zara, Massimo Dutti, Mango Man, Levis (ș.a.m.d) de practici nu tocmai ”ortodoxe” în campaniile […]
Aug 24, 2015

Google Search extinde parteneriatul cu Twitter şi pe desktop

Twitter si Google extind parteneriatul si la nivel Google Search pe desktop, astfel ca interogarile in engleza vor returna in SERP, dupa caz, si postari de pe Twitter.
Iun 29, 2015

De ce nu creste Twitter in Romania?

Cu siguranţă unul din răspunsurile cel mai frecvent căutate este cel la întrebarea din titlu. Şi, deasemenea, răspunsul nu este unul tocmai uşor de găsit. Dimpotrivă. Despre cât de importantă este reţeaua de socializare, despre stadiul ei actual, despre concurenţa pentru popularitate în rândul utilizatorilor cu alte reţele de socializare, […]