Dacă ești interesat de recunoaștere internațională pentru munca depusă, atunci Facebook Awards, ediția 2016, este o oportunitate foarte bună pentru a sublinia cât de creativ și eficient ești atunci când realizezi reclame pe Facebook.

Pentru prima dată, de când se acordă astfel de premii, Facebook Awards are o categorie specială pentru Small Business, împărțită la rândul său în mai multe sub-categorii în funcție de numărul de angajați.

Categoriile Facebook Awards:

  • Small Business, dedicată, așa cum spuneam, exclusiv firmelor mici;
  • Innovation, pentru a descoperi pe cei inovativi în materie de Facebook Ads;
  • Best use of FB Platforms, dedicată celor mai creative campanii derulate pe Fb și sau Instagram;
  • Facebook for Good, dedicată organizațiilor non-profit și asociațiilor de caritate;
  • Integrated, categorie dedicată campaniilor foarte mari, ce au integrat și Fb în mixul de comunicare;

Înscrierile au fost deschise ieri, se vor încheia pe 31 martie. După două runde de jurizare, una regională, alta finală, rezultatele vor fi comunicate pe 15 iunie.

Pot fi înscrise campanii care au fost desfășurate în perioada 1.02.2015-31.03.2016.

Criteriile de jurizare sunt construite într-un mod care să evidențieze campaniile cele mai creative, inovative și eficiente ca execuție. Desigur, deși chiar Facebook promovează ideea că vor fi premiate cele mai bune campanii de Marketing, Facebook Awards este de fapt despre campaniile de Advertising și Pr (am subliniat asta pentru că în ultima vreme se menționează cu mult prea multă ușurință Marketingul, ca și când ar fi domeniu micuț, pe când realitatea este cu totul alta).

Vă puteți înscrie pe pagina Facebook Awards.