Este una dintre perlele zilei, pe care cel mai probabil ar fi trebuit s-o ignor. Însă nu pot, ştiind că există suficient de mulţi cei care, avizi după informaţie pertinentă, cad pradă unor astfel de teorii din categoria „fracturi logice” venite dinspre oameni prezentaţi a fi profesionişti într-un domeniu.

Iar perla este: -nu totul se măsoară în conversii, atunci când vorbim despre Marketing, pentru că altfel nu ar exista advertising, Social Media, campanii pe bloguri, campanii cu bloggeri, prezentări de produs s.a.m.d.

Ca să fiu ironic, aş fi vrut să zic: -aşa-i, nu totul se măsoară în conversii (macro ori micro) şi zecile de miliarde de euro investite, de companii din întreaga lume, în advertising (etc) sunt doar bani „sparţi” de dragul de a „sparge bani”.

Realitatea este alta, de fapt. Fiecare mutare/mişcare a unei companii, ce poate părea doar pur advertising ori doar o prezentare simplă de produse (sau o campanie pe bloguri etc) face parte dintr-o strategie generală de marketing care are ca ţintă, ghici ce, conversiile. Adică vânzările.

Fiecare acţiune de advertising, fie ea şi de sponsorizare a unei petreceri (de exemplu), este parte din strategia de funcţionare a unui întreg mecanism de marketing. Pentru a duce, în cele din urmă, la vânzări.