Doar o întrebare, nimic concret. Observabil în mod evident în News Feed, de câteva zile, este faptul că Facebook „învaţă” foarte rapid comportamentul utilizatorului şi-i livrează destul de eficient conţinut care să-l intereseze.

Dar, la fel de evident, este că Facebook pare a fi mixat mult mai eficient conţinutul venit din zonele de activitate de pe reţea (prieteni, grupuri, evenimente, reclame). Ca să concluzionez, am aşa o senzaţie de curăţenie, de claritate.

Şi nu, nu-i din cauză că au dispărut pozele cu pisici, cafele sau alte mici tabieturi ale utilizatorilor.

Încercând să găsesc explicaţii, care să nu implice o actualizare a algoritmilor News Feed, am ajuns la următoarele:

– fie advertiserii şi marketerii au început să-şi livreze reclamele mai mult pe Mobile (pe Mobile este o „nebunie” de reclame), lăsând Desktop-ului mai mult „spaţiu” pentru alte informaţii;

– fie e vorba doar de cazuri singulare pentru care din motive de activitate a utilizatorului, „planetele” s-au aşezat astfel;

– fie vorbim despre un Facebook în care inteligenţa artificială îşi face loc inceptul cu incetul.